Mawarni's FotoPage

By: Mawarni Mohd Sise

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Monday, 1-Jun-2009 05:58 Email | Share | | Bookmark
Wedding di Segamat, Johor...









Wednesday, 18-Mar-2009 02:36 Email | Share | | Bookmark
KAD JEMPUTAN PERKAHWINAN....MEH LA DTG KE SEGAMAT 29HB MAC 2009

 
 
 
Gambar xde lagi...ni jela yang dapat di postkan dalam entry ni...meh la dtg ke segamat 29hb 3 ni....

Rasulullah SAW bersabda mafhumnya :
" Manusia Hawa dijadikan daripada rusuk manusia Adam, bukan dari kepalanya untuk menjadi atasnya, bukan dari kakinya untuk menjadi alasnya, malah dari sisinya untuk menjadi teman
hidupnya, dekat dengan lengannya untuk dilindungi dan dekat di hatinya untuk dicintai “

Sedih ...gembira ...ntahla...perasaan bercampur2 ....dah nak jadik isteri orang rupenye....xsedar masa berlalu cepat sangat....semoga perkahwinan kami ini diberkati Allah...

"Ya Allah Ya Tuhanku, seandainya telah kau catatkan dia milikku, tercipta buatku, dekatkanlah dia padaku, satukan hatinya dengan hatiku, titipkanlah kemesraan di antara kami agar kebahagiaan itu abadi.Dan Tuhanku Yang Maha Pengasih, seiringkanlah kami dalam melayari ketepian yang sejahtera, sepertimana yang Engkau kehendaki." Amin....


Friday, 13-Mar-2009 01:35 Email | Share | | Bookmark
ms majlis pertunangan aku pada 18.10.2008....

rombongan pihak lelaki...ada dr kulim n ada dr melaka
dh sampai pon...rombongan disambut mak long aku..
sempat posing sebelum naik umah..heheh
View all 24 photos...
rasa mcm xpercaya jek..aku dah bertunang masa tu...ingatkan xjadi..sbb mcm 2 benda yang jadi dalam tempoh 5 tahun kitaorg kenal tu...ape2 pun KUBAHAGIA....


Thursday, 12-Mar-2009 01:31 Email | Share | | Bookmark
kenangan ngan member ms stadi dulu...

 
 
 
View all 6 photos...


Wednesday, 11-Mar-2009 07:18 Email | Share | | Bookmark
Baru je join fotopages ni...

ME...heheh..ms grad...gambar lama..ms ni tembun.hahaha
dengan shak...miz u shak bella..dah lama jumpe..
dengan my fiance...i luv u so much..hehehe
View all 6 photos...


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net